Klantenservice

Hieronder staan de meest voorkomende vragen van onze klanten.

Heeft u een vraag die er niet tussen staat? Vul het contactformulier in of bel op werkdagen met +31 (0)546 – 54 99 99.

Bestellen en Betalen (4)

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL. Dat gaat snel en veilig online via internetbankieren bij uw eigen bank.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging met alle gegevens van uw bestelling. Dit bericht wordt meteen verzonden nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat het e-mailadres dat u opgaf niet (meer) klopt. Daarnaast kan een spamfilter dit bericht weigeren of als ongewenst aanmerken. Als u uw bestelbevestiging niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Bel 0546 – 54 99 96 of mail info@dirksenbv.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja dat kan. Neem contact op met onze klantenservice om uw bestelling achteraf te wijzigen of te annuleren. Bel 0546 – 54 99 96 of mail customerservice@dirksenbv.nl.

Bezorging (6)

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland verzenden wij alle pakketten GRATIS ongeacht grootte, gewicht of waarde van uw bestelling.

Wat is de levertijd?

Uw bestelling wordt binnen 48 uur geleverd (onder voorbehoud van voorraad).

Kan mijn bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres bezorgd worden?

Ja dat kan. U kunt uw bestelling op elk gewenst adres in Nederland laten bezorgen. Dit adres geeft u op tijdens het afrekenen.

Kan mijn bestelling in het buitenland bezorgd worden?

Nee, dat kan niet. We leveren alleen binnen Nederland.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Alle zendingen worden verzorgd door DPD. Voor pakketten moet u bij levering tekenen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis als mijn bestelling wordt bezorgd?

Als uw bestelling niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, ontvangt u een bericht in de brievenbus dat het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden wordt. Als de geadresseerde ook bij deze tweede aanbieding niet thuis is, laat de bezorger opnieuw een bericht achter in uw brievenbus. Hierin staat dat u een afspraak kunt maken waar en bij wie uw bestelling kan worden bezorgd.

Retourneren, Garantie en Schade (5)

Kan ik een artikel retourneren?

Ja dat kan. Als u niet tevreden bent over de geleverde artikelen kunt u deze binnen 14 kalenderdagen kosteloos retourneren. De kosten voor het terugsturen van uw pakket zijn wel voor uw rekening. Gebruik het retourformulier dat u bij uw zending heeft ontvangen om een artikel te retourneren.

Heeft u geen retourformulier ontvangen? Download hier uw retourformulier.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Verstuur binnen 14 kalenderdagen na ontvangst het artikel in originele staat met het ingevulde retourformulier en de originele pakbon naar Postbus 191, 7640 AD Wierden. We accepteren artikelen alleen in originele staat, zoals ze zijn afgeleverd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retourneer?

Als u een artikel retourneert (zie ‘Hoe kan ik een artikel retourneren?’), storten we binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw retourzending het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op de door u opgegeven bankrekening.

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd geleverd wordt?

Meld schade zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Bel 0546 – 54 99 96 of mail customerservice@dirksenbv.nl. Bewaar de verpakking zoals geleverd. We vervangen beschadigde artikelen zo snel mogelijk indien leverbaar.

Hoe zit het met garantie?

We staan in voor de kwaliteit van artikelen zoals die bij redelijk gebruik te verwachten valt. We hanteren garantiebepalingen van onze leveranciers. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Bel 0546 – 54 99 96 of mail customerservice@dirksenbv.nl.

Veiligheid en Privacy (2)

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

We houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Het College Bescherming Persoonsgegevens ziet er op toe dat persoonsgegevens zorgvuldig worden gebruikt en uw privacy ook in de toekomst gewaarborgd blijft.

Hoe zit het met voorwaarden en bepalingen?

Als u een bestelling plaatst stemt u in met de algemene voorwaarden. Bekijk hier onze algemene voorwaarden.

Bedrijvenpark Twente 151

7602 KE ALMELO

Tel.nr. +31 (0)546 54 99 99